Jak nakupovat
1. Způsob doručení zboží
Kurýrní službou
Objednávku doručíme zdarma službou, kterou zvolíme dle momentálních časových a logistických možností.
Osobním odběrem v Ostravě
Svou objednávku si můžete vyzvednout v naší provozovně na adrese:
V Závětří 34, 721 00 Ostrava-Svinov,
GPS: 49.81634618052877, 18.18927528494441
- Odběr je možný během provozních hodin v pracovní dny od 6:00 do 14:30 hodin, popřípadě mimo provozní dobu po telefonické domluvě.
- Zboží objednané na našem e-shopu rezervujeme pro osobní odběr po dobu 7 dnů. V případě, že chcete rezervaci prodloužit, kontaktujte nás na info@h2otech.cz nebo na 604 147 271
- Vaši objednávku si můžete vyzvednout až po obdržení avíza prostřednictvím SMS nebo e-mailu. V opačném případě pro vás objednávka ještě nemusí být připravena.
2. Způsob platby
Platba v hotovosti
- Za zboží můžete zaplatit hotově při převzetí na naší provozovně
- Při převzetí zásilky kurýrovi
Platba kartou
- Objednávku můžete uhradit on-line kartou
- Kurýrovi při převzetí zásilky
Převodem na účet
- Při způsobu platby převodem na náš účet obdržíte pokyny k zaslání platby.
- Expedice balíku může byt ovlivněna termínem uhrazení platby - zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet.
3. Změny
Změna způsobu úhrady za objednávku
V případě, že objednávka ještě není expedovaná, je možné provést změnu způsobu platby
Změna objednávky
Přejete-li si přidat do objednávky další produkt nebo zboží, abyste nemuseli platit za dopravu vícekrát, je to samozřejmě možné za předpokladu, že jsme Vaši objednávku ještě nevyexpedovali.
Jakékoli změny nám hlaste na info@h2otech.cz nebo na +420 604 147 271
Změna dostupnosti
Zboží označené "Skladem" jsme standardně schopni expedovat do dvou pracovních dnů. Je-li zboží označeno stavem Výroba, bude dostupné během 7-14 dnů.
4. Vrácení zboží a reklamace
Odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě
- Zboží, které u nás zakoupíte, můžete bez udání důvodu vrátit během 14 denní lhůty od data jeho převzetí. Právo se vztahuje na všechny objednávky vyjímaje těch, které byly vyřizovány v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.
- Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je odstoupení od smlouvy odesláno. Lhůta pro odstoupení se tak považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle podnikateli oznámení, že od smlouvy odstupuje.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy trvá 14 kalendářních dnů, nikoliv pracovních, a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezme-li si zákazník zboží v pátek, doba pro odstoupení se počítá od soboty včetně).
- K vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku.
Poškozené zboží / zásilka
- Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
- Zásilku, která jeví jakékoliv známky poškození, nepřebírejte.
- Je-li zboží uvnitř poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.
- Pokud reklamaci provádíte osobně, na některém z našich výdejních míst, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.
- Při přebrání zboží je zákazník povinen zkontrolovat stav balení. V případě poškození má zákazník právo odmítnout zásilku převzít. Pokud je produkt poškozený aniž by byla viditelně poškozena zásilka (krabice či jiný obalový materiál) má zákazník právo nahlásit reklamaci na info@h2otech.cz
- Spolu s nahlášením reklamace je třeba přiložit fotodokumentaci vad a fotografii štítku přepravní společnosti se zákazníkovou adresou, který je umístěn na zásilce. Reklamace bez příslušné fotodokumentace (vad a štítku) nemusí být ze strany přepravní společnosti uznána jako oprávněná.
- Zjistíte-li jakýkoliv problém týkající se přímo zboží (nekompletní objednávka či jiné zboží), neprodleně nás kontaktujte přes e-mail info@h2otech.cz nebo na telefonním čísle 604 147 271, kde s vámi situaci vyřešíme.
Lhůta pro vyřízení reklamace
- V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě do 30 dnů.
- V případě, že nejste spotřebitel (máte IČ), se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
- Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme přímo na naší prodejně, a to nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
- Náklady spojené s dopravou v rámci oprávněné reklamace zboží proplácíme v případě, že se jedná o objednávku odesílanou přepravní službou (kurýrem).